dinsdag 12 november 2013

Recepten - Wraps met gerookte makreel.


Het is alweer veel te lang geleden dat ik een blog heb geschreven en dat is een grote schande. Het spijt mij echt beste mensen maar ik heb/had deze week examen week waardoor het heel erg druk is. Maar geen zorgen! Er komen betere tijden aan. Zoals de dag dat jullie lekker wraps gaan eten met gerookte makreel.


Hoe lang doe je over dit recept?
Jullie weten uit eerdere verhalen al dat ik een extreem langzame kok ben en dat je dus eigenlijk mijn kooktijd met een korreltje zout moet nemen. Maar deze wrap had in binnen 10 minuten klaar en jullie zouden er dus maar 5 minuten over moeten doen.


Wat heb je hiervoor nodig?
Dit zou je misschien niet zo snel verwachten maar je hebt gerookte makreel nodig.
- Sla (rucola)  of waterkers (bijvoorbeeld van Bio+)
- Tuinkers
- 1,5 eetlepel creme fraiche
- Het sap van een kleine citroen
- Een snufje zeezout en peper

Hoe maak je dit recept?
1. Ontvel de makreel en haal alles eruit wat je niet op wilt eten.
2. Bak de makreel kort in een pan en strooi er wat zeezout en peper op.
3. Doe in een bakje de creme fraiche en het citroensap en roer even door. En dan is je sausje alweer klaar.
4. Warm de wraps op in een koekenpan.
5. Doe alle ingrediƫnten op de wrap en smikkelen maar.

Hebben jullie nog tip voor een gerecht? Laat dan een berichtje achter of mail je tip naar: claireisfair.blogspot@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten