vrijdag 15 november 2013

De top 5 kookboeken van Danielle


Vandaag laat Danielle ons haar keukengeheimen zien. Ik (Claire) zag het allemaal toppers zijn en ik ben zeker van plan om een aantal van haar kookboeken te gebruiken. Kijk dus maar snel mee naar haar top 5!


Nummer 1


De oosterse keuken thuis is een oud Conimex boekje met ECHTE recepten. Er komen geen pakjes en zakjes in voor maar de kruiden worden allemaal opgeschreven waardoor je weet wat je eet. Ik (Danielle) maak er graag sajour boontjes en babi ketchap uit.

Nummer 2


In Jamie's kookrevolutie staan lekkere gezinsrecepten en goede curry's. Het boek is in tegenstelling tot veel andere Jamie boeken erg geschikt om dagelijks uit te koken. 


Nummer 3


Tja, de titel zegt het al. Dit boekje gaat over Surinaams koken. En ik maak er graag de gerechten bruine bonen met rijst en roti uit. Dat smaakt altijd heerlijk!

Nummer 4


Het is geen kookboek, maar bakboeken zijn ook toegestaan. Bakken is één van mijn grootste hobby's en in Lily's cupcakes staan lekkere recepten met veel variatie. Ook is dit boek voorzien van prachtige foto's. 

Nummer 5


 In piepers tot pasta staan leuke variaties op klassieke gerechten gemaakt door drie generaties. Er staat veel lekkere Hollandse kost in. En het zijn geschikte gezinsgerechten. 


Dit was de top 5 van Danielle, ik vond het hartstikke leuk om te lezen en om tips te krijgen van een ervaren kokkin. Wil jij ook een keer je top 5 laten zien op Claire is fair? Stuur dan een e-mail naar:
claireisfair.blogspot@gmail.com. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten